Harmonogram participativního rozpočtu stručně

Harmonogram participativního rozpočtu stručně

Participativní rozpočet, stručný harmonogram

4.–6. května: Zahájení práce na participáku.

9.–15. května: Shromažďování návrhů. (Žáci vymýšlí návrhy a nechávají si je schválit buďto sami, nebo prostřednictvím třídního učitele na jan.vorisek@jirkastibor.cz)

16.–29. května: Tvorba prezentace návrhů. (Skupinky žáků, které mají schválené návrhy, vytváří propagaci svého návrhu, buďto jako plakát, prezentaci, video nebo cokoliv jiného je napadne. Součástí jejich návrhu by měl být i přibližný rozpočet, tzn. kolik to bude stát a kde to koupit. Maximální částka na projekt je 35 000, ale může to být pochopitelně méně.)

30. května – 5. června: Odevzdání a zveřejnění propagace na stránkách školy a následné hlasování o nejlepší nápad.